Skocz do zawartości


Przydział obuwia roboczego w sklepie spozywczym?


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 gość_Anonymous_*

gość_Anonymous_*
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2005 - 18:38

Zajmuje sie problematyka BHP w firmie zarzadzajacej piecioma sklepami spozywczymi o powierzchni max. do 350 m2.
Pracownicy maja przydzielona odziez robocza - fartuchy - zgodnie z wymogami sanitarnymi.
W czasie ostatniej kontroli PIP inspektor zwrocil uwage, ze pracownikom (kierownikom i kasjerom) nalezy przydzielic rozniez obuwie robocze lub wyplacac ekwiwalent za obuwie. Czy rzeczywiscie musimy przydzielac obuwie robocze lub wyplacac ekwiwalent i jakim pracownikom? A jesli nie, to na jakie przepisy mam sie powolac w przypadku kolejnej kontroli PIP?
Wedlug interpretacji inspektora PIP musimy przydzielac obuwie robocze, poniewaz przepisy sanitarne zobowiazuja nas do przydzialu odziezy, a w przepisach wystepuja one razem tj. mowimy o przydziale "odzieży roboczej i obuwia"

Za wszelka pomoc z gory dziekuje :?:



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych